Sitemiz Hakkında

Başından beri teknik sorunlarıyla boğuştuğumuz eski sitemiz, giderek çalışamaz hale getirilmişti. Ne ‘resim’ ekliyebiliyorduk verdiğimiz haberlere, nede ‘Okur Yorumlarını’ yayınlayabiliyorduk.

Yeni sitemizde bütün bu sorunları ortadan kaldırmayı hedefledik. Bu konuda sitemizi yeniden kuran ve kendinden özveride bulunarak katkı sunan Koye Colker arkadaşa öncelikle teşekkürler etmek isteriz.

Artık sitemizde çıkan Haber ve Köşe Yazarlarına okurlarımız ‘yorumlarını’, ‘eleştirilerini’ rahatlıkla ekleyebilecektir.
Hatırlatmaya gerek varmıdır?
Sitemiz; anti-sömürgeci, anti-faşist, anti-emperyalist çizgisini sürdürmeye devam edecektir.
Okurlarımızın ve site misafirlerimizin desteği ile çalışmalarımızı sürdürmeye çalışacağız.

En içten selamlarımızla.

Mayıs 013- devrimcidemokrat.com

d.d.com; 'corona virus' diye bir şey yok..   insanları Evlerine Hapsettikleri, hergün zam üstüne zam, yeni yeni vergiler koyarak soydukları, hertürlü protestoyu 'corona' bahanesi ile Devlet Terörü ile bastırdıkları gibi, şimdide bütün insanları 'Kobay' olarak kullanıyorlar... birçok ülke de 'bu aşılar' yüzünden ölenler oldu, ama ölenlerin sayısını vermediler -Abd korkusu- ama 'yasakladılar'
 
 
ABD'de Johnson&Johnson aşını vurulan kişinin Vücudunda Kızarıklık ve Ağrılı döküntüler oluştu
 
© REUTERS/ Dado Ruvic
ABD
ABD'nin Virgina eyaletinde Johnson&Johnson'ın Kovid-19’a karşı geliştirdiği aşısını olan Richard Terrell’in yaşadığı yan etki nedeniyle vücudunun büyük bir bölümünde kızarıklık ve ağrılı döküntüler meydana geldi. Terrell’ın 5 günden sonra iyileşerek, hastaneden taburcu edildiği bildirildi.
 
ABD’nin Virginia eyaletinde yaşayan 74 yaşındaki Terrell, Johnson&Johsnon koronavirüs aşısının ilk dozunu uyguladıktan 4 gün sonra vücudunun büyük bir kısmında kızarıklık ve derisinde ağrılı döküntüler meydana geldiğini ifade etti.
 
​'Ciddi bir cilt hastalığı yaşadım'
 
Olaya ilişkin yerel medyaya konuşan ve derisinde kızarıklık, ağrılı döküntüler oluşan Terrell;
“Aşı olduktan sonra birkaç gün içinde koltuk altımda rahatsızlık hissetmeye başladım. Şiddetli bir kaşıntı başladı. Daha sonra tüm vücuduma yayıldı. Ciddi bir cilt hastalığı yaşadım” dedi.
 
(foto, ABD'nin dünyaca ünlü Katil ilaç Firmalarında biride bu, insanlar üzerine yaptığı 'deneylerle' adını duyurmuştu..batı daki bütün İlaç Firmaların hepsi de ABD'nin elinde..d d..dcom)
 
Yaşadığı yan etkilere rağmen 'aşı olun' çağrısı yaptı (bu pislikde insan?)
 
Yaşadığı yan etki nedeniyle VCU Medical Center North Hastanesi’nde tedavi altına alınan Terrell’ın 5 günden sonra iyileşerek, hastaneden taburcu edildiği bildirildi.
 
Aşı sonrası karşılaştığı yan etkiye rağmen aşı olmanın gerekliliğine dikkat çeken Terrel, ”Aşı olduğumdan dolayı bir pişmanlık duymadım. Herkesi aşıyı olmaya davet ediyorum” dedi.
 
31 mart 2021- sputnik

Yorum ekle


Güvenlik kodu
Yenile

| |

leftCopyright © Devrimcidemokrat 2013. All Rights Reserved.